dinsdag 9 december 2014

WINACTIE HET KERSTFEEST VAN BOB - JAMES BOWEN


Lieve lezers en volgers,

Omdat december de feestmaand bij uitstek is en ik zelf dol ben op Kerst, lijkt het me leuk om een boek met een passend thema te verloten onder jullie.

Met dank aan Uitgeverij The House of Books, die deze winactie mogelijk heeft gemaakt.



Heb je mijn recensie van Het kerstfeest van Bob gelezen en spreekt het je aan om het boek zelf te lezen? Doe dan mee met deze winactie!


Meedoen is eenvoudig:
- ga naar mijn Facebookpagina Shyama in Boekenland
- like en deel het bericht
Natuurlijk is het ook leuk als je de FBpagina liked als je nieuw bent als lezer.

De winactie loopt tot en met zondag 13 december a.s. / Maandag 14 december a.s. maak ik de winnaar bekend.


HEEL VEEL SUCCES!



12 opmerkingen: