maandag 4 maart 2019

WINACTIE GESIGNEERD EXEMPLAAR DE DRUIVENFLUISTERAAR - ILJA GORT / SLURP PUBLISHERS



Lieve lezers,

namens Ilja Gort mag ik een gesigneerd exemplaar verloten van zijn kersverse roman De druivenfluisteraar. Heb je mijn review gelezen en ben je nieuwsgierig geworden naar het verhaal? Pak dan nu je kans en doe mee met deze leuke winactie.


Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama inBoekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op maandag 4 maart 2019 en loopt tot en met zondag 10 maart a.s. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op maandag 11 maart 2019. Houd indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag.

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama



1 opmerking: