maandag 11 maart 2019

UITSLAG WINACTIE GESIGNEERD EXEMPLAAR ROMAN: DE DRUIVENFLUISTERAAR - ILJA GORT / SLURP PUBLISHERS /


Lieve lezers,

Dank voor jullie spontane en leuke deelname aan mijn winactie voor een gesigneerd exemplaar van de nieuwe roman De druivenfluisteraar van wijnboer, kasteelheer, tv-ster èn auteur Ilja Gort.

Ik zal jullie niet in spanning laten en de winnaar meteen bekendmaken ... Tromgeroffel ...


HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!


Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag, maandag 11 maart 2019) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten, dus let aub op!

En aan alle anderen, niet getreurd, er komt gauw weer een leuke winactie online. Houd mijn facebookpagina in de gaten, stay tuned!

Lieve groet.
Shyama 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten