maandag 2 februari 2015

UITSLAG WINACTIE HET VLIEGENDE SCHAAP - DAPHNE DECKERS




Lieve lezers en volgers,

Wat hebben jullie weer spontaan meegedaan met deze winactie, dank jullie wel.



Het vliegende schaap is een ontzettend leuk boek, Daphne Deckers is er echt in geslaagd een heerlijk verhaal te schrijven over de eerste bemande ballonvlucht.

En ik ben Overamstel Uitgevers, waar Moon Uitgeverij onder valt, erg dankbaar voor het beschikbaar stellen van het winexemplaar voor mijn lezers, een royaal gebaar!

Door loting is de volgende persoon als WINNAAR uit de bus gekomen:

PEETERS PIERRE *

VAN HARTE GEFELICITEERD!


Geef aub je adresgegevens via een privébericht aan me door, dan zorg ik dat het boek door de uitgever naar je wordt verzonden.

*indien de winnaar niet binnen zeven dagen reageert, ben ik genoodzaakt een nieuwe winnaar te loten.

Hartelijke groet,

Syama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten