vrijdag 13 februari 2015

VALENTIJNSWINACTIE AURORA - CYNTHIA STIJGER ARAMBURU


Lieve lezers,

Ik heb een mooie Valentijns Winactie voor jullie. Namens Uitgeverij De Brouwerij | Brainbooks mag ik een exemplaar verloten van de prachtige liefdesroman Aurora, geschreven door Cynthia Stijger Aramburu.

Lees hier mijn recensie en hier mijn interview met haar.
Wil je zelf graag een exemplaar winnen? 


MEEDOEN GAAT ZO:
Ga naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland, plaats daar je reactie/antwoord op de vraag en deel het bericht:

“Wat zou jij doen als na 50 jaar de liefde van je leven plotseling weer voor je staat?”

Je kunt meedoen tot en met Valentijnsdag 14 februari 2015 klokslag 24.00 uur.

De schrijfster zal zondag hoogstpersoonlijk de winnaar kiezen, waarna ik de bekendmaking plaats op mijn blog en Facebookpagina. Houd het dus in de gaten als je meedoet.
Volgen van mijn blog en Facebookpagina wordt zeer op prijs gesteld.



HEEL VEEL SUCCES EN ALVAST EEN MOOIE LIEFDEVOLLE VALENTIJNSDAG VOOR IEDEREEN
TOT ZONDAG.

Groetjes,
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten