woensdag 19 april 2017

UITSLAG WINACTIE(nr.2) DERDE BLOGVERJAARDAG SHYAMA IN BOEKENLAND





Lieve lezers,

De winactie voor mijn samengestelde goodiebag is tot mijn blijdschap bijzonder goed in de smaak gevallen bij jullie, leuk!!! 

Iedereen heel hartelijk dank voor het meedoen. Ik heb uit alle namen één gelukkige winnaar geloot ... tromgeroffel ...

En de winnaar is:



HARTELIJK GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN!

Geef aub binnen zeven dagen je adresgegevens door in een privébericht. Indien ik na zeven dagen niks heb vernomen ben ik genoodzaakt een andere naam te loten uit de deelnemers.

En niet getreurd voor degenen die niet gewonnen hebben, zometeen komt mijn derde winactie voor mijn Blogverjaardag online. Ja, wie jarig is trakteert ... en laat ik nou toevallig dol zijn op cadeautjes geven :-)

Lieve groet.
Shyama in Boekenland



1 opmerking: