woensdag 22 juli 2015

WINACTIE ZOMERS BOEKENPAKKET

Lieve lezers,

Het is deze maand door allerlei omstandigheden een beetje stil gebleven op mijn blog. Daarom lijkt het me nu een geschikt moment voor een mooie winactie. Ik heb drie mooie nieuwe feelgoodromans uitgezocht, die als 1 pakket worden verloot.

Winactie Shyama in Boekenland recensie boeken












Deze drie romans blijken zo populair te zijn, dat ze dit jaar voor de zoveelste keer in herdruk zijn uitgebracht. Ik heb ze zelf niet gelezen, maar ze lijken perfect voor de vakantie. Heerlijk onbezorgd genieten van een aantal uurtjes leesplezier, aan het zwembad, in de tuin, op het strand of gewoon heerlijk op de bank of lui liggend op je bed. Echte lezers lezen immers overal ... :-)

Is deze winactie iets voor jou? Doe dan nu mee!

Meedoen gaat heel eenvoudig:
- ga naar mijn FBpagina Shyama in Boekenland en like de pagina.
- like en deel daar het bericht op je eigen tijdlijn, wel openbaar
  zodat ik het kan zien.

De winactie gaat in op woensdag 22 juli en loopt tot en met donderdag 30 juli, 24.00 uur.
Op vrijdag 31 juli maak ik de gelukkige winnaar bekend.

Heel veel succes!

Liefs en groetjes,
Shyama in Boekenland



3 opmerkingen: