zaterdag 8 november 2014

BOEKBLOGGERSBORREL (BBB) in LEIDEN


Collegablogger Miranda Schuchhard (Miranda Leest) kwam onlangs met het leuke idee om een borrel te organiseren, waarbij Boekbloggers in informele sfeer elkaar (beter) leren kennen en van gedachten kunnen wisselen. Na enig over en weer rommelen met onze agenda's (we hebben het allemaal reuze druk druk druk ...) kwam een kleine groep van zes enthousiastelingen vandaag bijeen in café Van der Werff in Leiden. Nog één andere blogger had de intentie langs te komen, maar die werd helaas geveld door een nare spelbreker, hoofdpijn! Hopelijk voelt ze zich gauw weer beter.

Van links naar rechts, Bianca, Anja, Shyama, Tessa, Miranda en Inge


In deze gezellige ontspannen ambiance kwamen de gesprekken direct op gang na onderlinge kennismaking/begroeting. Zet zes mensen met dezelfde passie bij elkaar en laat de magie maar gebeuren ..... babbel de babbel, de middag vloog om! Volgens mij kunnen we met gemak een keer een BoekenBloggersWeekend (BBW) met elkaar plannen en doorbrengen! Gezellig in bijv. mijn geliefde boekhandel Paagman op 'de Fred' in Den Haag, ze zien ons al aankomen met onze slaapzakken hahaha ... :-)

Ik kan er enorm van genieten elkaars verhalen aan te horen en ook mijn eigen (blog)verhaal te mogen delen met gelijkgestemden. Deze dynamiek is het extraatje dat het vertoeven in Boekenland zo leuk maakt voor mij.

Ik heb voorgesteld om een keer gastvrouw te zijn voor een bijeenkomst met Boekbloggers. Via de FBpagina Boekbloggers25+ zal ik daar in het begin van 2015 een aantal data voor lanceren. Inmiddels is Soraya Vink al bezig met de planning voor de volgende meeting. Deze zal waarschijnlijk plaatsvinden in de kerstvakantie in Utrecht! We houden het in de gaten, veel te leuk om aan je aandacht te laten ontsnappen. Tot ziens in Boekenland lieve collega's :-)

Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten