woensdag 26 september 2018

UITSLAG WINACTIE BOEK + 2x BIOSKAARTJES: DE KINDERWET/THE CHILDREN ACT - IAN MCEWAN / UITG. DE HARMONIE ism CINÉART



Lieve lezers,

Wat leuk dat jullie mijn winactie voor de filmeditie van De Kinderwet en twee bioscoopkaartjes voor de boekverfilming The Children Act zo hebben kunnen waarderen. Dank jullie wel voor jullie deelname, het liefst zou ik jullie allemaal laten winnen, echt waar! Maar ik heb dus eerlijk moeten loten om 1 persoon blij te maken ..... en die gelukkige winnaar is ..... 
 

Hartelijk gefeliciteerd en heel veel lees- en kijkplezier!

Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag woensdag 26 september 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten, dus let aub op!

En aan alle anderen, niet getreurd, er komt a.s. vrijdag weer een mooie winactie online. Stay tuned.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland

1 opmerking: