zaterdag 5 september 2015

UPDATE MINIBIEB SIB / STEMPEL


Lieve lezers/volgers,

Ik vertelde laatst op facebook al dat ik - tot mijn grote blijdschap en dankbaarheid - gul word gesponsord door diverse uitgevers met mooie boeken. Ik ontving boeken van diverse genres voor jong en oud voor mijn Minibieb, ontzettend leuk. Ze gingen als warme broodjes naar enthousiaste lezers en er werden keurig andere mooie boeken voor in de plaats teruggelegd.

Mijn bedoeling van de Minibieb in mijn voortuin is om het lezen te bevorderen in de wijk en natuurlijk zijn lezers van buiten de wijk ook van harte welkom. Om met respect en dankbaarheid om te gaan met de gesponsorde boeken heb ik een stempel besteld om de boeken aan de binnenkant mee te stempelen. Dit zorgt er voor dat de boeken circuleren onder echte lezers en voorkomt dat deze in handen vallen van handelaren. Ik wil absoluut niet wantrouwig overkomen, maar het is het minste dat ik kan doen om de uitgevers recht aan te doen met hun gulle giften.

Zo ziet mijn stempel eruit:


Ik hoop echt dat ik heel veel kinderen, jong-volwassenen èn volwassenen mag inspireren om meer te (gaan) lezen. Ik houd jullie op de hoogte van nieuwe berichten. En ben je in de buurt ... breng dan even een bezoekje aan Minibieb SiB.

Hartelijke groet,
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten