maandag 4 februari 2019

WINACTIE 1e BOEKENPAKKET 2019 OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND



Lieve lezers,

Na een maand radiostilte wegens een afschuwelijke griep ben ik weer actief terug in Boekenland. Om dit te vieren heb ik hier de eerste "opruim"stapel uit mijn eigen boekenkasten, met enkele exemplaren die niet eens gelezen zijn. Tja, impulsief gekocht, dubbel en/of kado gekregen, ik kom gewoon tijd tekort om alles te lezen en het vreet kostbare ruimte in mijn kleine werkkamer, helaas. Maar ik maak van de nood een deugd en ga jullie net als vorig jaar regelmatig spammen met mijn winacties, hopelijk wordt het wederom gewaardeerd!

Let op: Bij deelname moet je wel bereid zijn de portokosten van verzending (pakketpost PostNL) voor je rekening te nemen. Indien je hier geen bezwaar tegen hebt, ben je van harte welkom om mee te doen.

Het boekenpakket bevat deze keer de volgende vijf titels:
1. De groene eend - Manu Causse / roman
2. Hunkering - Maria Boonzaaijer / roman
3. De stenen engel - David Hewson / Thriller
4. Rik Launspach - 1953 De Storm / roman over de Waternoodsramp
5. Het Proces - John Grisham / thriller

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op maandag 4 februari 2019 en loopt tot en met zondag 10 fenbruari a.s. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op maandag 11 februari a.s.. Houd indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag. 

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten