woensdag 12 december 2018

WINACTIE NEGENDE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND


Lieve lezers,

Ik heb zo vlak voor de kerstdagen nog even snel een boekenplankje leeggeruimd, want er moet ruimte vrij voor nieuwe boeken (die de kerstman hopelijk voor me neerlegt onder de boom) ;-)
Het is alweer het negende en laatste boekenpakket dat ik in 2018 verloot onder jullie, en in 2019 start de teller weer bij nummer 1.

Let op: Bij deelname moet je wel bereid zijn de portokosten van verzending (tarief pakketpost PostNL) voor je rekening te nemen. Indien je hier geen bezwaar tegen hebt, ben je van harte welkom om mee te doen. Lees hieronder hoe. 

Dit pakket bevat de volgende boeken:
Cathy Halmans - Het Kerstpakket (een mooie Kerstroman)
Patrick Conrad - Walker (thriller)
Jesse Kellerman - Waarschuwing (thriller)
Tracy Rees - Mijn zomer aan zee (roman)
Jenna Blum - Het familieportret (roman)
Catherine Cooksons - Belofte van geluk (roman) 
Jens Henrik Jensen - Oxen / De Hondenmoorden (thriller)
J.K. Rowling - Een goede Raad (detective-roman)


Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op woensdag 12 december 2018 en loopt tot en met woensdag 19 december a.s.. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op donderdag 20 december a.s. Hou indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag. 

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten