woensdag 14 november 2018

UITSLAG WINACTIE WINTERKOST - JEROEN MEUS / UITG. ANGÈLE - STANDAARD UITGEVERIJ NV / NEW BOOK COLLECTIVE



Lieve lezers,

Bedankt voor jullie deelname aan mijn winactie voor een exemplaar van Winterkost, het nieuwste kookboek van Jeroen Meus. We zitten midden in de Kookboekenweek in Nederland en het is leuk om te zien dat mijn favoriete genre, kookboeken, de snelst groeiende is in Boekenland. Ik hoef me nog niet te vervelen, en natuurlijk lees ik ook nog steeds 'gewone' boeken, geen zorgen hoor. Maar nu de uitslag, door loting heb ik de volgende naam als winnaar .... Tromgeroffel .....




HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag woensdag 14 november 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten, dus let aub op!

En aan alle anderen, niet getreurd, er komt straks weer een mooie winactie online. Het is altijd feest bij mij :-)

Lieve groet.
Shyama in Boekenland



1 opmerking: