vrijdag 5 oktober 2018

WINACTIE ACHTSTE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND


Lieve lezers,

Ik had beloofd elke maand een boekenpakket te verloten, maar in september kreeg ik zoveel leuke winacties aangeboden door uitgevers dat het boekenpakket erbij inschoot. Maar ik pak het nu vrolijk op en heb weer een stapel boeken uit mijn boekenkasten getrokken om te verloten.*

Deze stapel bevat de volgende boeken:
Boek der spiegels - E.O. Chirovici
In het Veld - Jesse Loncraine
Gone - Michale Grant / luxe editie hardcover
De bezieling - Tess Franke
Met zachte hand - Siska Mulder
Zone - Jack Lance
De Gaudí sleutel - Esteban Martin & Andreu Carranza 
De wortels van het kwaad - Roberto Constantini

*Let op: Bij deelname moet je wel bereid zijn de portokosten van verzending (pakketpost PostNL) voor je rekening te nemen. Indien je hier geen bezwaar tegen hebt, ben je van harte welkom om mee te doen.

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op vrijdag 5 oktober 2018 en loopt tot en met woensdag 10 oktober a.s. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op donderdag 11 oktober 2018. Houd indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag. 

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland


1 opmerking:

  1. Wat leuk ik doe graag mee! Het lijkt me leuk om nieuwe boeken te winnen om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen