maandag 6 augustus 2018

UITSLAG VIJFDE WINACTIE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND


Lieve lezers,

wederom bedankt voor jullie deelname! Echt leuk om te zien hoe jullie mijn boekenpakketten waarderen, ondanks dat jullie de portokosten voor jullie rekening nemen. Je krijgt er wel een flinke stapel boeken voor!

Ik zal jullie op deze mooie zomerdag niet langer in spanning houden en de winnaar maar gauw bekend maken. Tromgeroffel .... en de winnaar is .....


HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Let op:
Door deelname aan deze winactie ging je akkoord met het betalen van de verzendkosten via PostNL pakketpost. Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag, maandag 6 augustus 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten. 

En aan alle anderen, niet getreurd, zoals boven reeds vermeld komt er later weer een leuke winactie voor een mooi boekenpakket online. Ik deel nog gezellig even uit. Stay tuned.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten