zaterdag 7 april 2018

WINACTIE2 APRIL FEESTMAAND: ROOD ZIEN - LINA MERUANE AW BRUNA UITGEVERS


Lieve lezers,

Ook uitgeverij Signatuur viert mijn 4e blogverjaardag mee en stelt maar liefst 5 exemplaren van de roman Rood Zien van Lina Meruane ter beschikking. In deze autobiografische roman beschrijft Lina Meruane bloedeerlijk, eigenzinnig en messcherp wat er gebeurt als je lichaam je verraadt en onmacht zich als een zaad in je nestelt. Is onvoorwaardelijke liefde dan nog mogelijk?"

             WAT ALS JE PLOTSELING BLIND WORDT?
"Toen ik mijn peuk uitdrukte en weer overeind kwam, zag ik in mijn andere oog een sliertje bloed voorbijdrijven. Een flinterdun sliertje dat meteen weer oploste. Binnen de kortste keren zou het overgaan in een doffe vlek die alles wazig maakte. Ik deed de deur open en tuurde het laatste stukje nacht in: een vaselineachtig licht daar waar de huiskamer moest zijn, silhouetten die bewogen op het ritme van misdadige muziek."
Durf jij dit heftige waargebeurde verhaal te lezen? 
Doe dan snel mee met mijn winactie. 

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op zaterdag 7 april 2018 en loopt tot en met 10 april a.s. De 5 winnaars worden via loting gekozen en bekend gemaakt op 11 april 2018. Stay tuned, want op die dag start dan meteen weer een nieuwe winactie! 

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland








Verstuurd vanaf mijn iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten