zondag 14 september 2014

Winactie Alea - Ria Schopman



Heb je de leuke column De perfecte lezer van Ria Schopman al gelezen op mijn blog? Als je hierdoor en door mijn recensie nieuwsgierig bent geworden naar de prachtige roman Alea, kun je meedoen met de winactie voor een gesigneerd exemplaar via mijn facebook-pagina Shyama in Boekenland.




Meedoen kan t/m donderdag 18 september a.s.
Vrijdagochtend 19 september maak ik de winnaar bekend.
Veel Succes!

Met dank aan Uitgeverij De Brouwerij | Brainbooks voor het beschikbaar stellen van het win-exemplaar.

2 opmerkingen:

  1. Leuk en ik doe graag mee, zou graag dit boek winnen en lezen. Nee de perfecte lezer ben ik niet, wel een lezer, kilometers en geniet van deze fantastische hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een goed boek, ik zou het graag willen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen