zaterdag 25 februari 2017

UITSLAG WINACTIE EEN LIEFDE IN ROME - MARK LAMPRELL / AW BRUNA UITGEVERS




Lieve lezers,

Wat gaaf dat er zoveel deelnemers zijn en al de leuke reacties die binnen zijn gekomen op mijn winactie voor de roman Een liefde in Rome, geschreven door Mark Lamprell. Mijn dank aan AW Bruna uitgevers voor het mogelijk maken van deze winactie!



En ook aan alle deelnemers hartelijk dank voor het meedoen. Ik heb weer moeten loten en de winnende naam is: 
             
HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Stuur aub je adresgegevens binnen zeven dagen in een privébericht naar me, zodat ik het kan doorgeven aan de uitgeverij. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten uit de namen die in mijn reservebestand zitten.

Iedereen nogmaals heel hartelijk dank voor het meedoen en niet getreurd, er komt altijd weer een nieuwe mooie winactie online op mijn blog. Dus heb geduld en houd het in de gaten.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland



3 opmerkingen: